Plată şi livrare

Plată şi livrare

MODALITAȚI DE PLATA       

Plata ramburs

Plata în numerar, se efectuează integral în momentul livrării produselor la domiciliu, la comisionarul care a efectuat livrarea.

Plata prin transfer bancar – în cazul solicitării exprese a clientului

Plata prin ordin de plată, se face doar în baza facturii proforma emise de SC ROMCHRONO SRL, în urma confirmării comenzii dvs. Livrarea produselor se face după confirmarea plății. Datele necesare efectuării plăţii cu ordin de plată, se vor regăsi pe factura proforma.

  • Toate prețurile afișate pe site, în cataloage, broșuri sau pliante, conțin TVA și taxa verde (acolo unde este cazul, în conformitate cu HG 448 din 2005).
  • În unele situații (ex: refuzul repetat de a prelua comanda expediată), ne rezervăm dreptul de a percepe plata totală, în avans. Prin comanda sa, clientul ia la cunoștință și acceptă condițiile de livrare și plată ROMCHRONO SRL.
  • Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile, în condiții de fluctuație a pieței valutare.

LIVRARE

Este posibil ca, în cazul în care există o cerere mare pentru un anumit produs, stocul să se epuizeze, astfel încât termenul de livrare a produsului să fie mai mare. În această situaţie, veţi fi notificat pentru fiecare caz în parte. Dacă noul termenul de livrare nu vă este convenabil, puteţi anula comanda dumneavoastră în termen de 5 zile lucratoare de la plasarea acesteia. Pot apărea situaţii în care, în locul produsului comandat, să vă propunem un produs înlocuitor. In acest caz, livrarea se va face doar cu acordul Dumneavoastră.

  • Produsele comandate sunt livrate prin curier rapid, cu plata ramburs. In acest caz, se va factura un cost de transport si rambus de 17,00 lei / comandă (preț valabil pentru localități cu birou Fan Courier;  pentru alte localități vă rugam sunați-ne la tel 0256 219 539; 0356 436 544 sau mobil 0744 643 242). Pentru colete intre 0,1 - 2 kg și valoare ramburs între 0,1 - 2.000 lei sau peste 2.000 lei, tariful transportului se negociază.
  • Pe teritoriul României, produsele sunt livrate prin firma de curierat Fan Courier.
  • În cazul livrării cu ramburs, vă rugăm să verificați integritatea ambalajului în prezența curierului. Dacă există nereguli, înregistrați-le împreună cu curierul într-un proces verbal, pe care îl expediați apoi pe adresa noastră. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor.
  • Eventualele sesizări (legate de returnare, service, schimb) pot fi soluționate prin intermediul departamentului de relații cu clienții.  
Ne puteți contacta zilnic, de luni până vineri, între orele 10 şi 18, la tel/fax 0256 219 539; 0356 436 544 sau prin email la adresa comenzionline@romchrono.ro